Födelsdagsfirande, bland annat.

 
Hej och förlåt för världssämst bloggande och urtråkig rubrik! Här kommer i alla fall tre bilder som visar hur några av mina dagar har sett ut på senaste tiden.
 
 
Har fyllt hela 23 år! Anton överraskade mig med att ha tagit ledigt från jobbet, blåst upp ballonger, fixat med fina presenter och gjort pannkakstårta lagom till jag kom hem. Så himla världsbäst pojkvän så det är inte klokt <3
 
 
Har ätit massor fikon. Så. Himla. Himla. Himla. Gott.
 
 
Och har även införskaffat mig en ny jacka! Den är gråsvartrutig med stora fickor och luva, älskar den fullkomligt.
 
Hoppas ni har det fint, puss!

Kommentarer
Postat av: Annika

Tårtan såg helt underbar ut! Ska du ha Harry Potter maraton nu? Du fick väl filmerna? kram

Svar: Ja, Anton han kan! :) Jajamen! Nästa helg ska jag och några i klassen ha maraton ;) Kram!
Malin

2012-09-26 @ 18:28:16
URL: http://Aniiix.blogg.se
Postat av: Hanna

och grattis i efterskott! vilken fantastisk uppvaktning du fick :)

Svar: Tack snälla Hanna! Ja, så himla gulligt :)
Malin

2012-10-03 @ 22:24:34
URL: http://noabsolutetruth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0