Hej igen!




Hej fina ni! Jag tänkte bara säga att jag lever. Det blev en oväntat lång paus från bloggen för mig då jag inte haft har haft lust eller ork riktigt för att blogga. Jag har mest pluggatpluggatpluggat, varit med vänner och gjort tvåtusen saker som har krävt mycket energi.

I alla fall, på kollaget ovanför ser ni lite vad jag har haft för mig under tiden.
Jag och Anton har lagat påskmiddag, jag har ätit långfrukostar, Stella har färgat mitt hår på sin nyöppnade salong, vi har firat Annsofie hemma hos Annika med tårta och tomtebloss, jag har satt sticklingar i vatten och otåligt väntat på att de ska växa till sig, fyndade en dag en av mina drömväskor och äntligen äntligen blev det sommartid och dags för att ställa om klockan.

Och nu, äntligen maj och officiellt vår! <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

ja, hurra!! :) jag har tänkt åtskilliga gånger att jag har saknat dina inlägg i min bloggfeed. fast man får ju ta bloggpauser, faktiskt.

2012-05-01 @ 20:12:22
URL: http://noabsolutetruth.blogspot.com
Postat av: Malin

Hanna: Vad gullig du är! :) Ja, det känns liksom ovärt att blogga ifall man inte har lust, hela poängen med bloggen försvinner ju då. Kram!

2012-05-02 @ 08:38:45
URL: http://cielrose.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jätte fint kollage! Det går inte att ta sig ledighet ibland så är det bara. Saknar dig doc för att vi borde ses oftare

2012-05-06 @ 13:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0