Lucka nummer 8.

Här kommer lucka nummer åtta! En aningens försenat, men men. Här kan ni se andra som deltar i Emilys fina julkalender.
 
8. En bild från en av de bästa kvällarna i ditt liv.
En av de bästa kvällarna i mitt liv var när jag hade födelsedagskalas förra året. Jag hade bjudit massor av vänner som tillsammans hade ordnat, fick jag reda på under dagen, en massa överraskningar för mig.
 
Först fick jag håret fixat på salongen där Stella jobbade och efter det skulle vi plötsligt åka limousin runt stan och dricka bubbel (bästa partypeppet någonsin!). Var så jäkla glad, berusad av bubbelvin och så himla danssugen att jag inte kunde sitta still. Sedan gick vi hem till mig där resten av gänget väntade, med hur mycket pizza som helst! Åt massor. Samtidigt var det dags för bål och sen dansade vi i några timmar innan vi stack ut på stan. Vi gick till ett ganska sjaskigt ställe men vad gör det när man har massor bra vänner att hoppa omkring med på dansgolvet. Vi drack shots, sjöng med i låtarna som spelades och sedan när benen inte orkade dansa mer släpade vi oss hem.
 
Bästa kvällen någonsin!
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Håller med! En av de bästa kvällarna

Svar: Ni är så himla bra! <3
Malin

2012-12-11 @ 17:05:37
URL: http://Aniiix.blogg.se
Postat av: Stella

Åh! Bästa kvällen ever! :D

Svar: Ja, den var riktigt fin! <3
Malin

2012-12-11 @ 22:51:59
URL: http://stellaseko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0