Lucka nummer 10, 11, 12, 13 och 14.

Här kommer lucka 10, 11, 12, 13 och 14, en aningens försenat, från kalendern!
 
10. En bild på ditt favoritdjur.
Den här bilden på Ia som är ett par vänners lilla valp, får representera min kärlek till hundar. ÄLSKAR hundar.
 
11. En bild på något som representerar dina framtidsdrömmar.
Måstemåstemåste bo i Paris någon gång i livet. 
 
12. En bild på någon som du saknar.
Min fina syster <3 

13. En bild på någon av dina favoritsaker.
Den här vita kjolen som jag köpte från Gina Tricot för ett par år sen är en av mina aboluta favoritsaker. Använder den alldeles för ofta och tycker så himla mycket om den.
 
14. En bild på dig som du inte visste om att den togs.
Fest hemma hos för ett par år sen, har för mig att det var nyår, och Micke knäppte ett kort på mig och minijulgranen.

Kommentarer
Postat av: lisa

vilken söt voffsing!=)

Svar: Ja, visst är hon! :)
Malin

2012-12-16 @ 17:25:19
URL: http://popflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0