Fyra frågor.

Finaste Felicia skickade mig fyra frågor att svara på.

 

Fyra saker jag har gjort idag:


Druckit kaffe ur min lilla nyfyndade kopp från Myrorna.

 

Använt ett mörkgrönt sidenband som tofs till mitt morgonostyriga hår.

 

Dansat i köket till Nat King Cole.

 

Sett morgonsolen lysa på grannhuset.

 

Fyra saker som jag längtar efter:


Imorgon, då min fina syster och mamma besöker staden.

 

Helg!

 

Att bruncha med fina vännerna.

 

Snö. Vill att det bara ska komma pyttepyttelite snö som bara ligger som florsocker på marken.

 

Fyra saker på önskelistan:


De där Pippi Långstrump skorna som är alldeles onödiga nu inför vintern men som jag inte riktigt kan sluta tänka på.

 

Fluffiga, puffiga, vida kjolar.

 

Små tallrikar med rosor på.

 

En LP-spelare.

 

Fyra tv-program jag tittar på:


Åh jag är en riktig serienörd, favoriterna är Mad Men, Friends, Satc och Family Guy.

 

Fyra saker som jag avskyr:


Mörkret som infinner sig på vintern.

 

Är smått allergisk mot stök och damm.

 

Orättvisor.

 

Att vara sjuk.

 

Fyra perosner att skicka vidare frågorna till:

 

Annika

Johanna

Ann-Sofie

Emily


Kommentarer
Postat av: Emily

Jag har redan svarat en gång, rara du. Titta här: http://emilydahl.blogspot.com/2010/10/fyra-fina-faktiskt.html Men tack! <3

2010-11-01 @ 21:23:43
URL: http://emilydahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0