Galenpanna, grillat och Satan.



Min lördag var så himla bra. Efter att ha saknat ihjäl mig efter Annika, som är iväg på praktik, fick jag äntligen träffa henne igen. Kramade sönder henne när vi äntligen sågs. Efter ett glas rosé och kortspel traskade Anton, jag, Annika och Basse upp till Micke och Stella på solvarma trottoarer för att grilla.

När vi ätit oss mätta spelade vi spel uppe i Mickes lägenhet, bland annat galenpanna. För er som inte har spelat galenpanna innebär reglerna att man på varsin lapp ska skriva ett namn på en person eller karaktär. Sedan ska man ge lappen till personen som sitter bredvid. När man har fått sin lapp ska man sätta den i pannan, utan att titta på den och sedan försöka klura ut vem det är genom att fråga alla andra en fråga i taget om personen. Det roligaste var när Annika, som hade Satan på sin lapp, frågade om denne fanns med på Disneyland. Jag höll på att gå av skratt.

Urfin kväll!




Kommentarer
Postat av: linnea/chessclub

åh,jag älskar galenpanna!!1

2011-05-12 @ 01:28:39
URL: http://chessclub.blogg.se/
Postat av: Annika

Vi måste grilla fler gånger. Men picnic någon dag låter bra, den här veckan ska det ju regna:( men nästa

2011-05-24 @ 18:01:48
URL: http://aniiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0