Födelsedag.

Igår fyllde jag 21 år. Det var en av de finaste dagarna i mitt liv. Gratulationer från vänner och familj, överraskningskalas på ett mysigt café, hemlighetsmakeri, skratt och världens finaste väder gjorde dagen underbar <3 Jag fick en isblå kamera av världens finaste pojkvän, som en del av de här bilderna är tagna med :)



Jag fick en resa till Paris av mamma och syster! Helt fantastiskt underbart kul!



Den här fina skapelsen fick jag på posten av Jammis ...



...med mumsiga tefat (vi sprang alltid till kiosken när vi var
små och köpte såna här syrlingar) som färdkamrater.



Efter att ha blivit överraskad av vänner och familj gick Annika, jag och Stella hem till mig för att spela kort. Av Annika fick jag superbra spa-produkter, himla fint!



Åh Paris, snart kommer jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0