En blåsig helg med ruskväder, fina vänner och middag.

Hej finaste läsare!

Just nu är jag så himlans trött. Känns som om helgen försvann lika snabbt som vinden blåste på oss ute. Men lite hann jag fota innan all helgtid försvann.

 

På lördagen hade Anton och jag "halv-åtta-hos-mig-middag" för Annika och Basse. Utanför var det regnigt och ruskväder men himla varmt och mysigt inne.



Vi hade knåpat ihop den här menyn.





Förrätten serverade vi i martiniglas. Varmrätten och efterrätten var så himla goda att jag råkade äta upp allt innan jag hann ta några kort. Efter middagen spelade vi galenpanna (väldigt kul!) och sen Fifa.



På söndagen gick jag och Annika till fiket för en liten brunch.



Under tiden såg jag ut lite så här.

Ja, mer hann jag tydligen inte med :)

Vad har ni haft för er i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0