Hårklippningen.

Tjosan!

Mitt hår har klippts idag. Inte mycket men åh vilken förändring det är för mig ändå. De slitna topparna är borta och det ser ut som en frisyr. Min kära vän Stella har klippt mig (blivande frisör) och jag blev så nöjd! Jag har inte klippt mig hos en frisör på... vad blir det.... 3 år? Min frisörbesökarlista är inte lång. Den består bara av ett tillfälle. Jaa, två nu då. Men jag får helt enkelt utöka den.

På tal om något helt annat så har jag börjat att se på serien Rome. Den som rullade på tvn ett tag. Riktigt bra serie må jag säga. Eftersom jag är en riktig serienörd känns det som om jag alltid behöver någon serie att följa. Sex and the city (SATC), Friends, Scrubs, Top Model, That’s 70’s show mfl. Utan en serie måste jag ha en bok att läsa. Jag är nog lite rastlös av mig antar jag.

 

Nu blev håret till en frisyr!

 

Försökte mig på att spela Antons GTA idag. Gick inget vidare.



En Hawaii fick bli dagens middag. Mums.



Lite läxläsning blev det idag med. Odysséen och Illiaden - dåtidens dokusåpor.

Nu ska jag lyssna på lite härlig musik och sörpla kaffe.

Ni får ha en superfin fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0