Hej och hå.

Hej på er!

Ni får ursäkta mig, jag har inte skrivit på ett tag. Beror nog mest på  trötthet. Är så sömnig mest hela tiden. Jag tror min kropp först nu har förstått att jag har lov och kopplar därför av. Först nu. Sängen och soffan lockar med puffiga kuddar och mysiga filtar. Det är svårt att motstå.Så därför kära vänner har jag mest legat i sängen eller soffan och läst, tittat på film eller bara varit.

Igår var jag en läslus och läste i en av favoritböckerna. Gjorde lite té och mumsade på cupcakes invirad i en filt. Det ni, det är grejer det. Sedan kom pojkarna och vi gick till bion och såg Avatar. En riktigt bra film! Dock var jag den enda som hade den uppfattningen. Efter filmen längtade jag efter att ha en egen svans och öron som viker sig bakåt när man är rädd. För övrigt testade vi Antons finfina julklapp han fick av Micke. En riktigt fin whiskey. Mums. Jag tror att jag är en av de få i min generation som gillar whiskey.

Idag har vi tittat på Inglorious Basterds och suttit upkrupna i soffan mest hela dagen. Och så lär det nog bli resten av kvällen. På tal om film, om ni tycker om film (vem gör inte det?) tycker jag att ni ska spana in  Antons filmblogg. Där får ni reda på intressanta serier och filmer mm. Han är riktigt duktig på film så ta en kik där tycker jag.

 

Filmmys med popcorn.



Och tédrickande i denna fina mugg som jag fick av fina Anton.





Ingen mysfaktor utan ljus. Denna vackra skapelse fick jag av mor och syster i julklapp. Urtjusig!

Nu får ni ha en fortsatt god kväll! Själv ska jag ägna mig åt boken en stund.

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0