En enhörning, promenad och körsbärskrage.

 
Sen sist har jag:
 
 
Tagit promenader i den här fina miljön. Älskar hösten.
 
 
Varit på biblioteket och pluggat.
 
 
Gått hem från biblioteket och sett kyrkan sträcka sig mot molnen.
 
 
Ätit en himla massa tomatsoppa, vilket nu har blivit min godaste och bästa soppa.
 
 
Sett ut lite så här en måndag.
 
 
Med körsbärskrage och allt.
 
 
Pimpat en muffin med strössel och glasyr. Den var inte särskilt god dock.
 
Och ritat en enhörning i Paint när jag egentligen borde ha pluggat.
 
Hoppas ni alla har det fint!

Kommentarer
Postat av: Ida

Älskar körsbärskragen och dubbelälskar enhörningen, haha! :)

2012-10-20 @ 11:58:07
URL: http://idasivertsson.blogg.se
Postat av: Annika

Vad har du i din tomatsoppa`? Blev nyfiken så lägg gärna upp receptet

Svar: Det ska jag absolut göra! :)
Malin

2012-10-20 @ 18:23:43
URL: http://Aniiix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0