Lucka 1, 2 och 3.

Hej fina ni! Eminenta Emily Dahl har gjort en julkalender i år som jag tänkte haka på. Eftersom det är den tredje december idag så får det helt enkelt bli tre luckor på en gång. 
 
1. En bild på dig som du själv tycker om.
Jag med nyfärgat hår, älskade (!) den här hårfärgen. Måste fixa igen.
 
2. En bild på dig hemma.
Jag i vårt sovrum en kall februaridag.

3. En bild på din bästa vän.
Josefine, eller Jammis som jag kallar henne, är min allra äldsta och bästa vän. Hon har ett hjärta av guld och har den bästa humorn. Tillsammans med henne kan jag vara precis mig själv och vi skrattar alltid åt samma urknäppa saker. Vi har känt varandra sen femman på mellanstadiet och hon har varit en del av mitt liv sen dess. Det trista är att vi nu bor i olika städer men även om vi inte längre ses varje dag som förr, så känns det alltid som om det bara gått fem minuter sedan man träffades. Peppen att jag ska få träffa henne i helgen alltså, bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0