Halloween.


Hej fina ni! Jag tänkte visa lite hur min förra helg såg ut då det var halloweenfest!




Stella kom hem till mig och tillsammans lyssnade vi på peppmusik, drack öl och fixade oss. Jag tog ur den här klänningen ur garderoben.



Sedan åkte de här på. Mössan till vänster är min och till höger är Stellas kaninöron.



Stella och jag i våra munderingar. Jag var sailor och Stella var en liten kanin. Jag hade köpt massor massor av låtsastatueringar som vi satte fast på armar, nyckelben och hals. Efter det gick jag direkt in i min karaktär och slänge mig med fraser som Skepp o hoj! och Nu blommar det i asfalten!.



När vi var utklädda och färdiga åkte vi hem till den här fina fröken, Annika, som passade finfint i svart page.



Skepp o hoj! Ja, ni hör ju.




Hemma hos Annika fanns det världens sötaste lilla spöke på vardagsrumsfönstret.




Och en liten docka. Hej Annsofie!

Där fanns också Alexandra som trasdocka, Basse som läskig zombie och Robert som pingvin.
Lite så såg min halloween ut. Vad klädde ni ut er till? :)

Kommentarer
Postat av: jennifer

Åh, vad fina alla var! Och låtsastatueringar är så himla roliga!

2011-11-13 @ 07:14:46
URL: http://jenniferstroud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0