Fin award.



Häromdagen fick jag denna award från fina Anniepie, tack! :)

Lite såna där regler då:
Skriv sju saker om dig själv och länka sedan vidare awarden.


1. Jag är besatt av små puffiga hundar.

2. Jag får pysselryck ofta och måste måste måste pyssla.

3. Jag är väldigt envis och har svårt för att ge upp.

4. Jag är en obotlig Parisälskare.

5. Jag tycker att skräckfilmer kan vara bland det värsta som finns. I filmväg då.

6. Jag är en kortis på 162 cm.

7. Jazzmusik är en favorit då låtarna inte går likadant hela tiden, vilket jag älskar.



Jag länkar vidare awarden till Annika, Lis och Annsofie.

Kommentarer
Postat av: Anniepie

Kul att du gjorde awarden! :D jag är oxå väldigt kort, hur kort vet jag dock inte! :P Var länge sedan jag mätte mig, var nog sist i skolan i 9an tror jag. haha :P Kram!

2010-11-26 @ 09:52:50
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Annika

är det inte den jag redan gjort en gång?:)

2010-11-26 @ 11:01:38
URL: http://aniiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0