Ett stort kalas.

Hej bloggen och hej fina läsare!

Igår följde jag med Anton till lilla Hycklinge där det var födelsedagskalas för Antons farmor Irma. Hur mycket människor som helst, alla himla trevliga. Tyvärr kunde jag inte ta mer en ett kort, kändes inte riktigt rätt att ta tusen kort bland alla. Men kalaset var så fint och det var kul att träffa så många anhöriga till Anton.

 

Irmas döttrar mfl, hade dukat så fint på borden. Liljekonvaljerna i mitten doftade underbart.



Efter kalaset åkte Anton och jag till Karin (Antons fina storasyster) och Jens. Där klappade vi på de sötaste små getterna jag sett. Små killingar som var bedårande. Anton var mästerfotograf och tog det här kortet.

Vad har ni hittat på för kul i helgen? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0