Frusna kinder och arga män.

Hallå på er!

Idag har en stor del av dagen spenderats framför tvn. Jag vet, det är inte nyttigt. Favoriten Mad Men har rullat i timmar och jag kan knappt slita mig. Kläderna förtrollar mig! Kvinnornas stil, klänningar och öga för detaljer är magnifik. Annars har det inte hänt speciellt mycket idag kan jag påstå. Att slå läger vid tvn gör att timmarna rusar iväg.

Jag har nyss varit ute på en promenad vid ån. Vintern är bitterljuv. Kylan är hemsk men samtidigt underbar. Jag älskar när den biter tag i kinderna och gör dem rosiga, men ogillar när den kramar om benen så att man knappt kan röra dem.

Jag är så sötsugen så det inte är klokt. Jag tror jag ska ta mig och baka något. Får se vad det kan hittas på.

Ha en trevlig kväll!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0