Lovlängt.

Jag befinner mig för tillfället i min egna lilla värld.
I en bubbla där tankarna snurrar runt religion, redovisningsuppgifter och slutprov.
Allt planeras, funderas över och pluggas.
Stressen smyger sig sakta på, kastar sig över en och puffas till slut bort, när sedan allt börjar om igen.
Klockan tickar på alldeles för fort bara för att retas och kaffebryggaren har inte jobbat så här mycket på länge.
Böckerna vill läsas, datorn knappas på och programmen klickas i.
Pluggandet tar upp all plats i huvudet, all tid och all ork.

Åh. Det ska bli så himla skönt med lov. Jag vill bli färdig med allt nu, nu, nu, nu!





Kommentarer
Postat av: felicia

Bra att du tänker att det är lov snart, så överlevde jag mina skolår! Lycka till nu med allt!

2010-12-02 @ 23:39:11
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Postat av: Anniepie

Jaa, det behövs verkligen då och då! :) Alltså slappna av menar jag!^^ ;) Joda, det gick ganska bra på AF så gick därifrån lite klokare! :) Härligt med lov för dig snart, håll ut och kämpa på in i det sista! :D Kram!

2010-12-03 @ 17:19:27
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0