En liten skatt.

Jag är totalt bokkär. Jag älskar att läsa. Jag älskar att besöka någon annans värld för ett tag, någon annans känslor och få ta del av karaktärens tankar. I en bok kommer man närmre en person mycket bättre än i film, tycker jag. Jag vet inte varför, men det hela blir så mycket verkligare på något vis. Man ser inte personen, man är personen.

I alla fall. När jag igår var ute på stan med Anton, Annika och Basse besökte vi Myrorna för att gå på skattjakt. Jag hittade bland annat den här skatten:

 

 

Den ska jag läsa under regniga höstdagar, när vädret är så där underbart ruskigt. Jag tror att den kommer att passa himla fint med en kopp té till och en filt på benen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0