Award.



Jag har fått den här fina awarden av fina Anniepie :) Dealen med den här awarden är att man ska berätta 7 personliga saker som ens läsare förmodligen inte vet om.

1. Jag är väldigt hundkär. Så fort jag ser en hund brukar jag alltid "åååha" och "aaha" mig. När jag bor lite bättre till vill jag ha en liten vit puffhund.

2. Jag är en riktigt tv-serienörd.
Bland favoriterna hör Mad Men, Satc, How I met your mother, Friends, Scrubs, Family Guy och Solsidan.

3. Jag älskar att handla mat. Jag kan stå och titta på alla olika rotfrukter i evigheter, kika i fiskcharken, titta på alla olika sorters skinkor och läsa innehållsförteckningen för alla olika fina chokladkakor.

4. Jag är lite smått besatt av att ha det fint i lägenheten. Stök och smuts får mig nedstämd.

5. Jag samlar på kaffekoppar.

6. Jag är riktigt svag för filmer som utspelar sig på 1700- och 1800-talet.

7. Jag är galen i bakelser och kakor. Är praktiskt taget jämt sötsugen.

Jag skickar awarden vidare till:

Annsofie och Annika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0