Min söndag.

Hellu!

Min syster är här hos mig. Världens finaste syster :)

Skuttade iväg till stationen (haaaaalt!) och mötte henne där i morse. Sen bar det iväg till det sötaste lilla café jag någonsin satt min fot i. Sedan blev det shopping i second hand paradiset Misoui. Eller ja, jag köpte ingenting. Men syster.

Nu har vi sjungit ihjäl oss till Lips. Våra röster kommer vara härligt Janis Joplin hesa imorgon.

Jag hoppas ni har haft en lika trevlig söndag som jag har haft.

Kram på er!

 

På det söta lilla cafét.

Överallt var det små rum där man kunde sitta och fika i.



Jag var tydligen väldigt ivrig eftersom nästan alla bilder blev suddiga. Kunde inte sitta still.



Hemkänslan var total.



Syster köpte ett hjärta fyllt med vanilj.

Sen gick vi hem och pratade med Anton.

Klart slut.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0